نرم افزار CRM ابری چیست؟

در نرم افزار CRM ابری برنامه‌ها و داده‌ها روی سرورهای شرکت ارائه‌دهندگان CRM میزبانی می‌شوند و شما از طریق اینترنت به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی دارید.

نرم افزار CRM ابری مخصوصا برای شرکت های کوچک، متوسط  و استارت آپ ها با استقبال خوبی همراه بوده است.با اجاره نرم افزار CRM در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید و از به روزرسانی سریعتر و بدون مشکل نرم افزار استفاده می‌کنید.

نرم افزار CRM ابری چیست؟

نرم افزار CRM ابری با نام‌های نرم افزار CRM کلود، نرم افزار CRM آنلاین یا نرم افزار CRM تحت وب نیز شناخته می‌شود.

نرم افزار CRM ابری فرادیس

شما بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به سرورهای فرادیس متصل شوید

نرم افزار CRM ابری چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار CRM ابری توسط شرکت تامین‌کننده نرم افزار به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما نیاز به نصب و پیاده سازی نرم افزار نخواهید داشت.
شما با دریافت لینک، نام کاربری و رمز عبور به راحتی با نرم افزار ابری CRM مشتریان خود را مدیریت می‌کنید.

در خرید نرم افزار ابری CRM مسوولیت امنیت اطلاعات توسط شرکت تامین کننده خدمات نرم افزار تضمین می‌شود. هزینه های نصب و نگهداری و پشتیبان کاهش می‌یابد و تا زمانی که با نرم افزار سی آر ام ابری کار می‌کنید هزینه پرداخت می‌کنید.خرید این نوع از نرم افزار ها برای استارت آپ ها بسیار مناسب است.

با نرم افزار سی آر ام ابری شما نیاز به پرداخت خرید مجوز نرم افزار ندارید. و با پرداخت شارژ ماهانه به ازای هر کاربر از طریق اینترنت از این نرم افزار CRM می‌توانید استفاده کنید.
البته این روش استفاده از نرم افزار مشکلاتی هم دارد.شما به شدت به شرکت خدمات دهنده وابسته هستید. و با هر نوع مشکلی در قطعی اینترنت به منبع اطلاعاتی خودتون دسترسی نخواهید داشت.

Salesforce یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در زمینه SaaS (نرم افزار سی آر ام ابری) است.  Salesforce یکی از بهترین و موفق‌ترین نرم افزار های ابری CRM است به همین خاطر نرم افزار های salesforce فروش خوبی دارند.

مزایای نرم افزار CRM ابری فرادیس

1- سریع شروع به کار کنید

بعد از تایید سفارش نرم افزار CRM فرادیس فعال می‌شود. شما فقط با داشتن اینترنت می‌توانید با نرم افزار CRM مشتریان بهتر مدیریت کنید.

2- آزادی کار از هر کجا دارید

نرم افزار CRM فرادیس به کارمندان شما اجازه می‌دهد تا کارهای خود را از هر کجا و در هر زمان انجام دهند.تنها چیزی که هر کارمند نیاز دارد اتصال همیشگی به اینترنت است.

3- در هزینه ها صرفه جویی کنید

با نرم افزار CRM آنلاین فرادیس نیاز به تهیه سرور ،هزینه‌های جانبی نگهداری و محافظت از نرم افزار ندارید. نرم افزار CRM آنلاین بیشترین صرفه جویی اقتصادی برای کسب و کار شما دارد.

4- سطح امنیت بالای اطلاعات تجربه کنید

سطح امنیت اطلاعات مشتریان شما توسط شرکت فرادیس تامین می‌شود. شما نیازی به هزینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای امنیت اطلاعات ندارید.

مشاوره رایگان خرید نرم افزار CRM

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان فرادیس جهت مشاوره با شما تماس گیرند

نرم افزار CRM ابری salesforce

پیش بینی گارتنر

برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Salesforce تا سال 2018 بیش از 15 میلیون کاربر

معایب نرم افزار CRM ابری چیست؟

1- کاهش کنترل روی داده های CRM ابری

اطلاعات و داده های شما بر روی سرورهای شرکت نرم افزاری قرار دارد و شما کنترل کاملی روی اطلاعات ندارید.

2- محدودیت برنامه‌ریزی و زمانبندی ارتقای CRM ابری

نرم افزار CRM و سرورهای هر شرکتی نیاز به ارتقا و به روزرسانی دارد.در هنگام به روزرسانی احتمال دارد سرورها یا نرم افزار از کار بیفتد و دسترسی پرسنل شما برای مدت نامشخصی به نرم افزار ممکن نباشد.

3- دسترسی آفلاین به CRM ابری امکان پذیر نیست

آنلاین بودن نرم افزار ابری ابری هر نوع تماس آفلاین را غیر ممکن می‌سازد. کیفیت اینترنت بر کیفیت استفاده بهینه از نرم افزار تاثیر مستقیم دارد. هر نوع قطعی اینترنت یا افت سرعت اینترنت کارایی نرم افزار ابری CRM را به شدت کاهش می‌دهد.

همین الان نرم افزار CRM ابری فرادیس اجرا کنید

شما با پرداخت حق اشتراک ماهانه برای نرم افزار CRM ابری فرادیس
در هر کجا و هر زمان می‌توانید با نرم افزار CRM فرادیس مشتریان کسب و کار خود را مدیریت کنید